A Testnevelés-elméleti és Oktatásmódszertani Tanszék – rendhagyó módon – Velencén tartotta a 2024/2025-ös tanév évindító értekezletét.
A kétnapos kihelyezett találkozóra ellátogatott prof. dr. Tóth László, a Tanárképző Intézet főigazgatója is, aki röviden értékelte az elmúlt tanév eredményeit, egyben beszámolt a következő tanév terveiről, stratégiai feladatairól. Az intézet, így a tanszék életében is komoly kihívást jelentenek a rekordlétszámmal induló levelező, testnevelő és gyógytestnevelő tanári mesterképzések. Nem véletlen, hogy a szakmai műhelymunka kiemelt témakörei között szerepelt többek között az új képzési programok áttekintése, a megduplázódó tanítási gyakorlatok szervezésének előkészülete, valamint az új tantárgyi programok egyeztetése.
Az értekezlet során dr. Csányi Tamás tanszékvezető kifejtette, hogy a munkatársaknak lépést kell tartaniuk egyrészt a változó köznevelési rendszerrel, másrészt azokkal a tudományosan megalapozott oktatásmódszertani innovációkkal, amelyek erőteljes hatást gyakorolnak az iskolai testnevelésre és a sportoktatásra egyaránt.
Az időzítés kiválóan sikerült, ugyanis éppen augusztus 22-én, az értekezlet közben került ki a Springer-Nature kiadásában a BMC Psychology nevű Q1-es folyóirat online felületére egy tanszéki együttműködésben, dr. Berki Tamás vezetésével publikált angol nyelvű tanulmány, amelynek címe: "A fizikai aktivitás és a testnevelés élvezetének összefüggései az énkoncepció területeivel magyar serdülők körében".
A publikációt ide kattintva olvashatjuk el.
- Hírek
- Büszkeségeink
- Hallgatói hírek
- Tudományos hírek
- TDK hírek
- Pályázati hírek
- TFSE hírek
- Archívum
- Eseménynaptár
Archívum
-
2025
-
2024
-
2023
-
2022
-
2021
-
2020
-
2019
-
2018
-
2017
-
2016
-
2015
-
2014
-
2013
-
2012
-
2011
-
2010
-
2009
-
2008
-
2007
-
2006
-
2005
-
2004
-
2003
-
2002
-
2001