Választható témakörök oktatónként
Dr. Géczi Gábor
- Edzéselmélet menedzsment szempontból
- Sportlétesítmények
- Sportmenedzsment
Dr. Perényi Szilvia
- Sportrendezvények és események szervezése/menedzsmentje
- Részvétel a sportban (sportoló, szurkoló, önkéntes)
- Önkéntesek menedzsmentje
- Sportegyesületek működése és társadalmi felelőssége
Dr. Sipos-Onyestyák Nikoletta
- Önkéntesség a verseny és szabadidősportban
- Az olimpiai játékok gazdasági és politikai vonatkozásai
- Feltörekvő sportágak versenyrendszere és menedzsmentje
Dolnegó Bálint
- A játékvezetés és versenybíráskodás kérdései
- Sportversenyek lebonyolításával kapcsolatos vizsgálatok
- Sportágak menedzsmentje
- A sportmenedzser feladatai közé tartozó területek vizsgálata
Dr. Sisa Krisztina
- Sportszervezet tevékenységének utólagos, átfogó gazdasági elemzése és értékelése
- Sportfinanszírozás rendszere (finanszírozási rendszer fejlődése, történeti áttekintése, struktúrája, szabályozása, kritikus pontjai) Magyarországon és/vagy Egy szabadon választott külföldi ország (ok), régió vonatkozásában
- Egy konkrét, szabadon választott sportág finanszírozási háttere Magyarországon és/vagy nemzetközi kitekintésben
- Kontrolling rendszer kiépítésének, működésének vizsgálata egy sportszervezet gyakorlatában (A kontrolling döntéstámogató szerepe)
- Egy működő sportszervezet/projekt vagy egy induló sportszervezet/projekt/esemény tervezési rendszerének átfogó vizsgálata (stratégiai, taktikai és operatív tervezési síkon)
- A működési költségtérítés rendszerének elméleti és gyakorlati vizsgálata
- A saját nevelésű játékosok értékelési (költségszámítási) dilemmái (valós érték versus könyv szerinti (múltbeli) bekerülési érték)
- Egyéb: Speciális pénzügyi –számviteli kérdések a sportszervezetek életében
Dr. Resperger Viktória
- Ösztönzésmenedzsment a sportban
- Kiválasztás és kompetenciamenedzsment
- Sport-munka-magánélet egyensúly megteremtése
- Konfliktusmenedzsment (edző-szülő-gyermek háromszög)
Szabó Péter
- Sportfogyasztás
- Fizikai (in)aktivitás gazdasági és egészségügyi hatásai
- Humán erőforrásmenedzsment
- Sportmarketing
- Szervezetfejlesztés a sport által
Széles József
- Általánosságban: sporttermékek és sportszolgáltatások értékesítésének és marketingjének kérdései
- Konkrétabb témák:
- Piacralépési lehetőségek a sportruházat és sporteszközök piacán.
- A különböző marketing eszközök használatának lehetőségei a sportpiac különböző szereplői esetében. A sportklubok márkaépítési tevékenysége. A sporteszközük márkaépítési tevékenysége.
- Új piacok kialakulása: Aktuálisan „sportfood” piac van kialakulóban.
- Sportolói brandek építése. Sportolói brand-ek pozícionálása.
- Sportolói brand építése szociális médián keresztül.
- A szociális média alkalmazhatósága a tehetségek menedzselésében.
- A PR eszközök alkalmazása a termékértékesítésben.
- Aktuális téma a 2019/20-as az tanévre: A 2020-as Giro d’Italia hatása a magyar kerékpáros piac működésére.
További oldalak