Dr. Borosán Lívia
- Neveléssel kapcsolatos nézetek: pedagógus, diák, szülők vonatkozásában
- A személyiség megismerésének és fejlesztésének lehetőségei
- A mindennapos testnevelés hatása a személyiség fejlődésére/megvalósítási lehetőségek a gyakorlatban
- Adaptív tanulásszervezéssel kapcsolatos vizsgálatok
- Tanárjelöltek és pedagógusok motivációs bázisának vizsgálatai
- Kezdő pedagógus problémái
- Reflektivitás a pedagógiai tevékenységben
- A mozgás, mint személyiségfejlesztő tényező
- A motiváció szerepe az egészséges életmódra nevelésben
- Az egészséges életmódra nevelés pedagógiai lehetőségei
- Az egészséges életmódra nevelés módszerei valamely reformpedagógiai vagy alternatív iskolamodellben
Budainé Dr. Csepela Yvette
- Egyéni és csapatsportok edző- sportoló interakcióinak vizsgálata
- A korai mozgásfejlesztés megoldási módozatai az egyes sportágak mozgásanyagának felhasználásával
- A sportolói mikrokörnyezet szerepe a sportágválasztásban
- A néptánc jelentősége a 2-6 éves korú gyermekek mozgásügyességének fejlesztésében
- A ritmikus gimnasztika előkészítő mozgásainak felhasználása a korai mozgásfejlesztő programokban
- Az alapfokú művészetoktatási intézmények működésének és tapasztalatainak elemzése, kutatása
Csordás Makszin Ágnes
- A középiskolai (9-12. osztály) testnevelési kerettantervének vizsgálata a „Várható eredmények és célok” magvalósulásának aránya tekintetében.
- Az általános iskolai (5-8.osztály) testnevelési kerettantervének vizsgálata a „Várható eredménye”k megvalósulásának aránya tekintetében.
- A sportiskolai 9-12. osztály kerettantervének vizsgálata a”Várható eredmények” két évfolyamos ciklusát elemezve.
- A Budapesten működő nemzetközi iskolák testnevelési tanterveinek összehasonlítása, elemző értékelése a hazai kerettantervekkel.
Prof. Dr. Gombocz János
- Sport és nevelés
- A testnevelő tanár személyisége és pedagógiai tevékenysége
- Edzők nevelő munkája
- Az iskola a testi nevelés szolgálatában
Prof. Dr. Soós István
- Diplomamunka
- A tanulók motivációja a modern technikai eszközök használatára, a képernyő előtt töltött idő és ennek pedagógiai vonatkozásai
- A tanulók hangulata a testnevelés órán és ennek nevelési vonatkozásai
- Sportolók (egyéni és csapat) motivációja és ennek nevelési vonatkozásai
- Sportolók hangulata és ennek nevelési vonatkozásai
- A testnevelő tanárok személyisége és ennek megjelenése nevelőmunkájukban
- Az edzői személyiség nevelő hatása az edzői tevékenység során
- TDK
- Neveléssel ellensúlyozható-e a tanulók túlzott képernyő előtt töltött ideje, és ez elveszi-e az időt a fizikai aktivitástól?
- A kedvező testnevelés órai légkör megteremtése hogyan befolyásolja a tanulók testnevelés órai motivációját?
- A tanulói motiváció hogyan befolyásolja a különböző nevelési eljárásmódokat?
- Az edzői nevelés hogyan hat a sportolók motivációjára és sportolói teljesítményre?
- A testnevelő tanárok személyisége és önmotivációja hogyan nyilvánul meg nevelő munkájukban?
- Az edzői személyiség hogyan befolyásolja a nevelő munkát és sportolói teljesítményt?
További oldalak