Kedves Hallgatók! Tekintettel arra, hogy a felsőoktatási intézményt személyesen nem látogathatják, a Tanulmányi Hivatal munkatársaival a kapcsolatot elsősorban e-mailen tudják tartani. Kérjük, hogy a telefonos és személyes ügyintézést csak halaszthatatlan esetekben (pl: oklevél átvétel, diákigazolványra érvényesítő matrica) vegyék igénybe.
Kérjük, hogy az alábbi esetekben az elektronikus ügyintézést válasszák:
- hallgatói jogviszonyigénylés,
- ideiglenes diákigazolvány igénylés
- tanulmányi eredmények igazolása (index)
A Tanulmányi Hivatal oktatási referenseit és kollégáit az alábbi napokon (9 és 14 óra között) előre egyeztetett időpontban tudják felkeresni:
- hétfő: Bell Izabella (oktatási referens), Kolonics Andrea (pénzügyi előadó)
- kedd: Kovács Andrea (Neptun rendszer-adminisztrátor), Jakabné Vaczó Katalin (oktatási referens)
- szerda: , Kisné Szőnyi Szilvia (oktatási referens), Dörfler Ágnes (oktatási referens)
- csütörtök: Boros László (Neptun), Kovács Ágnes (felvételi referens)
- péntek: Szabóné Reigl Judit, Király Julianna (oktatási referens)
Az oktatási referensek elérhetőségeit itt találják meg.
Kérjük, hogy folyamatosan figyeljék a Neptun rendszert, mert minden hivatalos tájékoztatást továbbra is ezen keresztül küldünk meg Önöknek!
További oldalak
- Hírek
- Büszkeségeink
- Hallgatói hírek
- Tudományos hírek
- TDK hírek
- Pályázati hírek
- TFSE hírek
- Archívum
- Eseménynaptár
Archívum
-
2025
-
2024
-
2023
-
2022
-
2021
-
2020
-
2019
-
2018
-
2017
-
2016
-
2015
-
2014
-
2013
-
2012
-
2011
-
2010
-
2009
-
2008
-
2007
-
2006
-
2005
-
2004
-
2003
-
2002
-
2001