Dr. Berkes Péter cikke az RTL Klub és a TV2 reklámaktivitásáról
2009. október 12.Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem

Az elmúlt héten zajlott a BrandFestival-WorkshopWorx elnevezésű konferencia, a hazai reklámszakma irányadó rendezvénye, amelyen Dr. Berkes Péter, a Sportmenedzsment Tanszék adjunktusa is részt vett.

Az egy napos tudásdömpingen több nemzetközileg is elismert hazai és külföldi szaktekintély osztotta meg egymással tudását, tapasztalatait.

A rendezvényen előadást tartott a hazai két országos kereskedelmi csatorna első embere is: Dirk Gergens (RTL Klub), Várdy Zoltán (TV2), s szóba került a két csatorna egymás felé irányuló "kreatív" kommunikációs aktivitása is.

Dr. Berkes Péter a BrandTrend felkérésére fejtette ki véleményét a témában.

A cikk itt érhető el.

2024. Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem
Minden jog fenntartva!