A BrandTrend portál - mely a hazai reklám- és sportkommunikációs piac meghatározó online szereplője - Tanszékünk adjunktusát, Dr. Berkes Pétert kérte fel a DVSC futballvállalkozás sikerét "marketing-aspektusból" megvilágító cikksorozat megírására.
1. rész: a cikk első részében az üzleti alapú klubfutball alapvető összefüggéseit, a DVSC Bajnokok Ligája-főtáblára való felkapaszkodását, illetve az UEFA, mint a Bajnokok Ligája kupasorozat jogtulajdonosának bevételi és kiadásai tételei kerülnek terítékre
2. rész: a második részben sportüzleti szempontból azt járja körül majd, hogy milyen közvetlen és közvetett hasznokkal kecsegtet a futballvállalkozás érintettjei számára a "hosszú menetelés"
További oldalak
- Hírek
- Büszkeségeink
- Hallgatói hírek
- Tudományos hírek
- TDK hírek
- Pályázati hírek
- TFSE hírek
- Archívum
- Eseménynaptár
Archívum
-
2024.
-
2023.
-
2022.
-
2021.
-
2020.
-
2019.
-
2018.
-
2017.
-
2016.
-
2015.
-
2014.
-
2013.
-
2012.
-
2011.
-
2010.
-
2009.
-
2008.
-
2007.
-
2006.
-
2005.
-
2004.
-
2003.
-
2002.
-
2001.