Dr. Berkes Péter cikksorozata a BrandTrend portálon
2009. szeptember 2.Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem

A BrandTrend portál - mely a hazai reklám- és sportkommunikációs piac meghatározó online szereplője - Tanszékünk adjunktusát, Dr. Berkes Pétert kérte fel a DVSC futballvállalkozás sikerét "marketing-aspektusból" megvilágító cikksorozat megírására.

1. rész: a cikk első részében az üzleti alapú klubfutball alapvető összefüggéseit, a DVSC Bajnokok Ligája-főtáblára való felkapaszkodását, illetve az UEFA, mint a Bajnokok Ligája kupasorozat jogtulajdonosának bevételi és kiadásai tételei kerülnek terítékre

2. rész: a második részben sportüzleti szempontból azt járja körül majd, hogy milyen közvetlen és közvetett hasznokkal kecsegtet a futballvállalkozás érintettjei számára a "hosszú menetelés"

Címkék: marketing,cikk
2024. Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem
Minden jog fenntartva!