A Marketing & Media szaklap "Tendernyertes" címmel, első alkalommal készíti el a hazai reklám-ügynökségek üzletfejlesztési-, ügyfélszerzési-, ügyfélmegtartó (new business) stratégiáját értékelő kutatását.
A hazai reklámpiacon egyedülálló felmérés ötletadója és projektvezetője, Dr. Berkes Péter marketing tanácsadó, a Sportmenedzsment és Rekreáció tanszék adjunktusa.
A kutatás második részének eredményei itt olvashatóak.
További oldalak
- Hírek
- Büszkeségeink
- Hallgatói hírek
- Tudományos hírek
- TDK hírek
- Pályázati hírek
- TFSE hírek
- Archívum
- Eseménynaptár
Archívum
-
2024.
-
2023.
-
2022.
-
2021.
-
2020.
-
2019.
-
2018.
-
2017.
-
2016.
-
2015.
-
2014.
-
2013.
-
2012.
-
2011.
-
2010.
-
2009.
-
2008.
-
2007.
-
2006.
-
2005.
-
2004.
-
2003.
-
2002.
-
2001.