Dr. Berkes Péter a futball-szponzorációs piacról
2010. március 23.Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem

Dr. Berkes Péter, a Semmelweis Egyetem Sportmenedzsment és Rekreáció Tanszékének adjunktusa az európai futball szponzorációs piacát vizsgálta. Melyek az európai labdarúgás legismertebb szponzormárkái? Mennyit ér a Bayern München mezfelülete? A Carlsberg miért előzi meg az európai futball szponzorációs piacán a Heinekent? Vajon melyik ismert gárda adta még el a Barcelonához hasonló módon non-profit szervezetnek a mezfeleületen való megjelenés jogát? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre adja meg a választ az írás.

A cikk itt érhető el.

Utolsó módosítás: 2021. október 18. 9:30
nyomtatás
2024. Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem
Minden jog fenntartva!