A Testnevelési Egyetem Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatósága szervezésében június 27. és 28-án két workshopra került sor az intézményben, amelyen az Dr. Paul Edmunds, a University of New Mexico (USA) - a TE partnerintézménye - oktatójának intenzív angol nyelvi tréningjén vettek részt az érdeklődök.
Június 27-én egy kisebb csoporttal került megrendezésre a "Teaching content courses in english using CLIL" workshop, melyen a résztvevők egy intenzív hatórás program keretén belül tanulhattak az angol nyelvű oktatásról és olyan módszerekről, amelyek segíthetnek a diákok számára a nyelvtudásuk fejlesztésében.
"A szerdai nap nekem tetszett, hasznos volt, bár én nem a hallgatók angol nyelvű oktatása miatt, hanem saját angolom fejlesztése végett találtam ezt érdekesnek. Szerintem utóbbira is szükség lenne akár külön nap, akár hallgatóknak is! Köszönöm a szervezést, lehetőséget" - mondta el Dvorák Márton Ph.D. hallgató.
Június 29-én többekkel kiegészülve már egy nagyobb csoportban zajlott a "Using english for international business communication" workshop, melyen hasznos tippeket kaptak a megjelentek az üzleti világban alkalmazott angolról (non-verbális kommunikáció, elektronikus vagy személyes kommunikáció, hivatalos levelek és szakmai prezentációk angol nyelven), a délutáni órákban pedig egy szituációs gyakorlatban probáltak ki a megszerzett új tudásuk.
"Igen hasznos volt számomra, hogy az oktatás, a phd tanulmányok, a kutatás területén előforduló élethelyzetekről beszéltünk. Külön jó pont, hogy volt egy vezérfonal, ha kicsit megfáradt az agyam, tudtam figyelni az előadásra, aztán megint gondolkozni és beszélni a saját nézőpontomból. Sajnálhatja minden kedves kolléga, aki nem jött" - hangsúlyozta Tuza Kornélia PhD hallgató, TE munkatárs.
- Hírek
- Büszkeségeink
- Hallgatói hírek
- Tudományos hírek
- TDK hírek
- Pályázati hírek
- TFSE hírek
- Archívum
- Eseménynaptár
Archívum
-
2024.
-
2023.
-
2022.
-
2021.
-
2020.
-
2019.
-
2018.
-
2017.
-
2016.
-
2015.
-
2014.
-
2013.
-
2012.
-
2011.
-
2010.
-
2009.
-
2008.
-
2007.
-
2006.
-
2005.
-
2004.
-
2003.
-
2002.
-
2001.