Mire szolgál a motivációs kurzusleírás? Hogyan segíti az oktatói tervezést és a hallgatók motivációját, ezen keresztül pedig a sikeresebb tanulást? Milyen kutatási eredmények igazolják a működését? Többek között ezekre a kérdésekre is választ kapott az a nyolc oktató/kutató kollégánk, aki a speciális oktatási hét keretében vett részt a motivációs kurzusleírás metodikáját feldolgozó belső továbbképzési programon.
A közel háromórás próbaesemény keretében a résztvevők egy általuk oktatott tantárgy leírása alapján, egymás ötleteiből is tanulva fejlesztették tovább egy választott kurzusleírásukat. A jelenlévő oktatók közül többen megfogalmazták, hogy: „Remélhetően sok hasonló kezdeményezés lesz még az egyetemen, hiszen ezek egyrészt segítenek jobban megismerni egymást, másrészt motivációt is jelentenek... Fontos lenne, hogy ez a fajta együttgondolkodás minél több kollégához is eljusson.”
A Tanárképző Intézet, azon belül dr. habil. Csányi Tamás, a Testnevelés-elméleti- és Oktatásmódszertani Tanszék vezetője segítségével létrejött esemény egyelőre „pilot” jelleggel indult el, de az érdeklődés és a sikeres megvalósítás alapján további műhelymunka meghirdetése is várható, amelyre minden érdeklődőt várnak a szervezők.
A műhelymunka kapcsán prof. dr. Tóth László főigazgató elmondta, hogy „nagyon fontos lenne a jövőben hasonló, konstruktív és innovatív belső tudásmegosztó események létrehozása. Az ilyen események nemcsak új lendületet adhatnak az oktatási tevékenységünkhöz, hanem mélyítik a tanszékek és intézetek közötti együttműködést, partneri kapcsolatokat. A Tanárképző Intézet a jövőben is vezető szerepet tud vállalni egy-egy oktatásfejlesztést célzó kezdeményezés felkarolásában".
- Hírek
- Büszkeségeink
- Hallgatói hírek
- Tudományos hírek
- TDK hírek
- Pályázati hírek
- TFSE hírek
- Archívum
- Eseménynaptár
Archívum
-
2024.
-
2023.
-
2022.
-
2021.
-
2020.
-
2019.
-
2018.
-
2017.
-
2016.
-
2015.
-
2014.
-
2013.
-
2012.
-
2011.
-
2010.
-
2009.
-
2008.
-
2007.
-
2006.
-
2005.
-
2004.
-
2003.
-
2002.
-
2001.