A gamifikáció kihívásai és lehetőségei a felsőoktatásban
Oktatásmódszertani workshopot tartanak A gamifikáció kihívásai és lehetőségei a felsőoktatásban címmel a Könyvtár és Levéltárban.
A gamifikáció – vagyis a játékos elemek tudatos beépítése a tanítás-tanulás folyamatába – napjaink egyik legdinamikusabban terjedő módszertani irányzata. A játékokban alkalmazott motivációs megoldások – például a pontgyűjtés, kihívások, szintek vagy visszajelzések – hatékonyan ösztönzik a hallgatók részvételét, aktivitását, és fokozzák tanulási élményüket.
A workshop célja, hogy rövid, gyakorlatközpontú formában mutassa be, hogyan alkalmazhatók ezek az elemek különböző kurzusokban, és milyen kihívásokkal érdemes számolni a felsőoktatási gyakorlatban. A résztvevők interaktív példákon keresztül ismerhetik meg a játékosítás lehetséges útjait.
Meghívott előadó: Sulyok Tamás (felnőttképzési szakértő)
Időpont: 2025. december 3., szerda 15.30–17.00
Helyszín: Könyvtár és Levéltár
Várunk mindenkit szeretettel egy különleges szakmai délutánra!
Alkotás utca 42-48.
Budapest
1123